Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Regulamin

 

(SKLEP ZAWIESZONY) Regulamin zakupów

 

I POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy, który znajduje się na stronie internetowej pod adresem www.zielonysklep.com.pl, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Właścicielem sklepu internetowego jest Zachodniopomorskie Towarzystwo na rzecz Zrównoważonego Rozwoju ul. Przyszłości 31/2, 70-893 Szczecin, NIP 8522404893
  3. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu i jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży z naszą firmą. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez sklep internetowy, jest dzień odbioru przesyłki przez Klienta.
  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.zielonysklep.com.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie
     w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub faktury VAT. Aby otrzymać FV należy podać NIP. Każdorazowo przed deklaracją otrzymania FV należy skontaktować się telefonicznie by ustalić szczegóły i dane do FV.

II WARUNKI PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca
    w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
  • Za pobraniem - gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze.
  • przelewem - po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, należną kwotę wraz z przesyłką wpłacamy na właściwy rachunek bankowy - MULTI BANK Numer rachunku bankowego 83 1140 2017 0000 4402 1027 7178). W ciągu 24 h po zaksięgowaniu wpłaty paczka jest wysyłana.
  • Płatność w kanale elektronicznym - za pośrednictwem systemu płatniczego PayU.

    Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.

    Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.  Przy zamówieniu powyżej 250 zł (list) /500 zł (kurier) przesyłka wysyłana jest bezpłatnie (nie dotyczy to przesyłek pobraniowych i płatnych przez PayU).

Regulaminowy termin oczekiwania na wpłatę wynosi do 7 dni. Po upływie tego terminu anulujemy transakcję, a przedmiot wystawiamy ponownie na sprzedaż.

  1. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej lub w wyjątkowych przypadkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. Ze względu na różnice w czasie lub sposobie dostawy poszczególnych towarów składających się na jedno zamówienie, sklep www.zielonysklep.com.pl po uprzednim uzgodnieniu z klientem, może zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie i zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe tak, aby koszt pierwszej przesyłki cząstkowej był identyczny, jak gdyby była to samodzielna przesyłka realizująca całość zamówienia, a pozostałe koszty dostawy rozpisywane są na dalsze przesyłki cząstkowe w sposób adekwatny do wzajemnej relacji rzeczywistych kosztów transportu tych przesyłek. Suma kosztów dostawy ponoszonych przez Klienta za wszystkie przesyłki cząstkowe jest taka sama, jak gdyby całe zamówienie zostało zrealizowane za pomocą jednej przesyłki. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej części zamówienia.
  3. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, www.zielonysklep.com.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem - występuje to przy np. wysyłkach zagranicznych , gdzie firmy kurierskie nie udostępniają wysyłki w formie pobrania. OBECNIE NIE REALIZUJEMY JEDNAK WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH.
  4. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się
    z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.

III WYMIANA

  1. Klient ma prawo wymienić kupiony towar w terminie do 10 dni od zawarcia umowy. Chęć wymiany należy zgłosić
    (wysłać e-mail na: zachodniopomorskietowarzystwo@gmail.com) niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, a towar odesłać do 10 dni od otrzymania paczki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  2. Koszty przesyłki (w obie strony) ponosi w tym wypadku Klient.
  3. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie (tzn. towar nie może nosić śladów otwarcia, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, a w szczególności oryginalne opakowanie i metki)
  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń może być podstawą nieuwzględnienia wymiany. Wszystkie wymiany staramy się realizować jak najszybciej.
  5. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

IV REKLAMACJE I GWARANCJA

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
  2. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  3. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia Produktu przechodzi na Konsumenta w momencie wydania mu Produktu przez Sprzedawcę lub działającego na jego rzecz przewoźnika.
  4. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą
    w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  5. Reklamacji produktu Konsument dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej Produktu.
  6. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru prosimy o kontakt mailowy (zachodniopomorskietowarzystwo@gmail.com), w którym powinno znaleźć się wyjaśnienie dotyczące powodu składania reklamacji, zdjęcia produktu, oraz dane osobowe klienta składającego reklamację.
  7. Do reklamowanego Produktu zaleca się dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie Dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
  8. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może:
    a) żądać wymiany Produktu na wolny od wad, albo
    b) żądać usunięcia wady, albo
    c). złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo
    d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  9. Konsument nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę
  11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
  12. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Produktu w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  13. W przypadku, gdy Konsument realizując swe uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne lub prawne Produktu domaga się wymiany Produktu lub odstępuje od umowy dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy odbywa się przez Konsumenta, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt należy wówczas odesłać na adres który zostanie podany przez Sprzedającego drogą mailową.
  14. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  15. Odpowiedzi na reklamację udziela według własnego uznania:
    a) drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty elektronicznej,
    b) drogą telefoniczną.
  16. W przypadku uzasadnionej reklamacji, po jej uznaniu, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy,
    a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. W przypadku wymiany produktu na inny, jeżeli cena nowego towaru będzie wyższa od ceny zwracanego - poprosimy o dopłatę różnicy, jeśli cena nowego towaru będzie niższa od ceny zwracanego - zwrócimy różnicę.
  17. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji i zwrotu towaru.
  18. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.

 

V ZWROTY

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
  3. Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów otwarcia. Produkt musi być czysty z oryginalnymi metkami, oryginalnym dowodem sprzedaży oraz oryginalnym opakowaniem. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu. Wówczas taki towar zostanie odesłany do Klienta.
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

 

Koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Adres na który należy wysłać zwracany towar:
Professional Fitness Center (Zielony Sklep, Siłownia p.III.)
Aleja Niepodległości 22 70-412 Szczecin
Z dopiskiem numeru zamówienia

 

VI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe niezbędne do realizacji procesu wysyłkowej sprzedaży towarów są wykorzystywane przez sklep internetowy zgodnie z ustawą z dnia 29.sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926).
  2. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim i służą wyłącznie do realizacji i obsługi zamówień Klientów oraz przekazywania im informacji dotyczących oferty.
  3. Klienci mają prawo wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz.271). 

Składając zamówienie Klient zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu odbiorcy. (Rozporządzenie Ministra Finansów
z dnia 27.04.2004 - Dz.U.04.97.971). Oferta internetowa sklepu zielonysklep.com.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zawartych
w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883.

Wszystkie znaki towarowe, nazwy produktów i zdjęcia są własnością ich producenta, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym. Zabrania się ich usuwania, kopiowania, edycji, rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody.


Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.zielonysklep.com.pl Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

pixel